Diminuarea riscului de apariție a cancerului de colon


Conform Organizației Mondiale a Sănătății precum cancerul de colon se află pe locul trei ca factor de mortalitate din rândul afecțiunilor maligne din Europa. Studiile realizate atât în America cât și în Europa arată că riscul de apariție a cancerului de colon poate fi redus cu 60% până la 80% prin modificări realizate în alimentație și în stilul de viață. O recomandare majoră a cercetătorilor cu privire la reducerea riscului de apariție a cancerului de colon este adoptarea unei diete bogată în fibre și săracă în carne – o cantitate de minim 35 grame de fibre pe zi reduce cu mai mult de 40% riscul apariției cancerului de colon. Consumul zilnic de legume, fructe, cereale și cereale poate fi completat cu succes de conținutul mare de fibre din semințele de in și psyllium din Detoxicolon pe întreaga perioadă a curei. Detoxicolon diminuează iritațiile intestinale, elimină constipația și încrustațiile intestinale persistente (placa de mucoid) eliminând astfel câțiva dintre factorii importanți incriminați în apariția cancerului de colon.


Un studiu realizat la Institute for Disease Prevention – G. Washington University Medical Centre și publicat în ediția Cancer Letters din noiembrie 1993 menționează efectele pozitive ale semințelor de psyllium asupra cancerului de colon. Acidul butiric care rezultă prin fermentația intestinală a fibrelor de psyllium prezintă efecte antineoplazice în cancerul colorectal.

 

Comentarii

Nu exista nici un commentariu deocamdata.


 

Adauga un comentariu

Numele*

Adresa de email* (nu va fi afisata pe site)

Comentariu*

Introduceți codul din imagine*

captcha_img reload image

(campurile marcate cu * sunt obligatorii)

Diminuarea riscului de apariție a  cancerului de colon
dacia plant detoxicolon logo